Πέμπτη 29 Μαΐου 2014

Ευχαριστήριο μήνυμα Δημητρίου Γ. Δαγκλή



Αγαπητοί Φίλοι και Φίλες,

  Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω από καρδιάς για την στήριξη που μου δώσατε στην πρόσφατη εκλογική αναμέτρηση στην οποία μετείχα ως υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος με τον συνδυασμό ‘’Περιφέρεια Πρωταθλήτρια’’ του Γιάννη Ιωαννίδη για την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.
  Η εμπιστοσύνη με την οποία με περιβάλατε απέφερε 2.173 ψήφους, σε ένα ψηφοδέλτιο με εξαίρετους και μαχητικούς συνυποψήφιους, τους οποίους είχα την τιμή να γνωρίσω και να αγωνιστώ μαζί τους για να κάνουμε την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας Πρωταθλήτρια.
  Νιώθω την ανάγκη να ευχαριστήσω δημόσια :
Τον Γιάννη Ιωαννίδη που με συμπεριέλαβε στην ομάδα του,
Την οικογένειά μου που με στήριξε και με στηρίζει σε κάθε μου βήμα,
Τους συναδέλφους μου σε κάθε Αστυνομική Υπηρεσία στην Μητροπολιτική Ενότητα Θεσσαλονίκης που πίστεψαν σε εμένα και με συνέδραμαν όπως μπορούσαν,
Τους εξ Αθηνών φίλους δημοσιογράφους Γιώργο Καραϊβάζ και Παναγιώτη Αβραμόπουλο που μου έδωσαν ‘’βήμα’’ δυναμώνοντας την φωνή μου.
  Ιδιαίτερη μνεία θα ήθελα να κάνω στους συγγενείς και φίλους του χωριού Μικρή Βόλβη για την πραγματικά εγκάρδια και ενθουσιώδη στήριξή τους.
  Το διάστημα της προεκλογικής περιόδου είχα την τιμή, στο πλαίσιο της περιοδείας μου σε όλη την Μητροπολιτική Ενότητα Θεσσαλονίκης, να γνωρίσω για πρώτη φορά πολλούς από εσάς. Σας υπόσχομαι ότι θα είμαι στο πλευρό σας όποτε απαιτηθεί τιμώντας την στήριξη σας στο πρόσωπο μου.

Με σεβασμό – Δαγκλής Δημήτριος.